Herken je dit?

  • Je lijf voelt anders dan voor je zwangerscahp
  • Wanneer je moet niezen kruis je hard je benen in de hoop dat het dan goed gaat
  • Je bent moe, erg moe..
  • Een kort sprintje, achter een ouder kind, de bus of de trein is teveel

Of misschien wel dit?

  • In de rij bij de kassa staan, is niet relaxed
  • Je buik lijkt niet op de buik van voor je zwangerschap
  • Je piest letterlijk in je broek bij het lachen
  • je buik ziet er nog uit alsof je een paar maanden zwanger bent
  • Voor het sporten, drink je niets, wat er niet inzit, kan er ook niet uit

Je bent het vertrouwen in je eigen lijf kwijt. 

Je voelt je onzeker want je lijf voelt écht anders dan voor je zwangerschap

Het kan anders, écht waar!

  • Geen onzeker gevoel meer 'het stel dat' is verleden tijd
  • Geen maandverband of ander materiaal meer nodig
  • vol vertrouwen in bikini of badpak
  • Zonder problemen met je kind op de trampoline
  • Meer energie
  • Een fit en sterk lijf
  • Weer naar die favoriete sportles
  • Zonder zorgen dansen en springen op een festival of op een feestje
  • Ren, spring en lach zorgeloos

Wist je dat klachten van de bekkenbodem zoals ongewenst urineverlies en verzakkingen,  niet gelijk na de bevalling hoeven te ontstaan? Sommige vrouwen krijgen pas op latere leeftijd last, wanneer ze bijvoorbeeld in de overgang raken. Dit wil jij niet! Toch?! Onderneem actie en doe mee!

Herstel je core en bekkenbodem!

Training

9 modules met training. Deze kan je volgen in je eigen tempo. Elke module doe je minimaal 7 x.

Slechts max. 15 minuten per training. Geen materiaal nodig, gewoon lekker thuis trainen!

Fit worden na je zwangerschap was nog nooit zo makkelijk!

Voeding

Je voeding is essentieel in het actieve herstel na van je core en bekkenbodem. Wanneer jouw persoonlijke waardes en doelen zijn ingevoerd weet jij precies hoe jij je lichaam het beste kan voeden.

Mat super handige streepjescode scanner!

Coaching

Elke werkdag ben ik minimaal 1 x aanwezig om je vragen te beantwoorden en om je te motiveren en stimuleren.

We doen dit samen!

 

  • 9 modules training
  • coaching van Willeke binnen de community
  • Verschillende modules: uitleg over je lichaam na de zwangerschap en bevalling
  • 6 maanden toegang tot de Mama Gezond & Fit workoutapp
  • 6 maanden toegang tot de Mama Gezond & Fit voedings app
  • 6 maanden toegang tot de besloten community binnen de app

Wat andere moeders ervaren:

‘Bekkenpijn, wie denkt daar aan een jaar na je bevalling… Toen ik startte met de training had ik een week achter de rug waarbij liggen op een harde ondergrond het enigste fijne voor mij was. Mensen dachten dat ik weer zwanger was, maar dit was niet het geval. De combinatie van toen mijn vakantie en de dagelijkse trainingen waren top. Binnen een paar weken liep ik weer gewoon en de oefeningen waren goed vol te houden. Ook de oefeningen van de bekkenbodem sloegen goed aan. Ik kon eerst niet niezen zonder urineverlies, maar na 4-5 weken was dit probleem zo goed als weg en heb ik daar nu geen last meer van. Via app contact kan je dagelijks je vragen kwijt en reageert Willeke binnen een paar uur. Zo fijn! En ik vond het fijn dat ik niet 2 x in de week naar de fysio hoefde en niet 2 x in de week naar de sportschool om mijn oefeningen te doen. Maar gewoon lekker thuis met de spullen die voor handen zijn. Zeker een aanrader voor bij bekkenklachten.’

-Saskia

MariekeMama van 2
Lees verder
Na mijn zwangerschap had ik klachten van urineverlies. Ook vriendinnen hoorde ik hierover. Maar ik dacht, dit is toch geen doen! Ik ben gestart met het programma en had dit binnen 3 weken al niet meer. Ook voelt mijn bekken heel relaxed aan!
NienkeMama van 1
Lees verder
Ik heb altijd al lage rugklachten, zo ook na mijn bevalling. Na het programma van Mama Gezond & Fit zijn niet alleen mijn rugklachten weg maar voel ik mij ook super fit. En ik hoefde het niet alleen te doen. In persoonlijk contact kreeg ik de ondersteuning die ik nodig had.
Vorige
Volgende

De investering is nu tijdelijk slechts

€197
97
  •  

Elke moeder heeft het recht om keihard te lachen, rennen, springen en dansen!

Wist je dat klachten van de bekkenbodem zoals ongewenst urineverlies niet gelijk na de bevalling hoeven te ontstaan? Sommige vrouwen krijgen pas op latere leeftijd last, wanneer ze bijvoorbeeld in de overgang raken. Dit wil jij niet! Toch?! Onderneem actie en doe mee!

Klachten van de bekkenbodem en core komen heel veel voor bij moeders. Maar dat het veel voorkomt wil niet zeggen dat het normaal is. Klachten hoeven met de juiste hulp vaak niet! Onderneem actie. Want vaak gaat het niet vanzelf over en wordt het alleen maar erger wanneer je ouder wordt. 

keihard lachen

Veelgestelde vragen

Jazeker, ben je bevallen? Ervaar je problemen tijdens het sporten of heb je nog niets gedaan aan je actieve herstel na je bevalling? Dan is dit programma geschikt voor jou.

Zelfs als je je goed voelt en nergens last van lijkt te hebben is het heel belangrijk om compleet te herstellen van je zwangerschap en bevalling. Je bent nu jong en gezond en je lichaam kan prima compenseren. Maar wanneer je ouder wordt of in een lager belastbare periode zit heb je een enorme kans op het ontwikkelen van klachten. Die dan veel moeilijker en moeizamer zijn te verhelpen dan wanneer je dit nu doet. 

Vaak gaan deze klachten (helaas) niet vanzelf over. Sterker nog in de loop van de tijd zullen ze, waarschijnlijk alleen maar erger worden. Durf jij dit risico aan?

 

Nee dit is niet nodig.  Het programma is zo afgestemd dat je er op je eigen tempo doorheen kan gaan.

Minimaal 4 weken.  Het is ook heel belangrijk om zelf te beoordelen of je er al aan toe bent. 

Ja, dat kan. Neem even contact met mij op en dan bespreken we dit!

Deze krijg ik heel veel. En eerlijk, wanneer denk je dat je meer tijd krijgt? Dat zal zeker nog een paar jaar duren, als het al komt 😉 Wil je echt zolang met deze klachten rond blijven lopen? 
De trainingen duren maximaal 15 minuten per dag. Je kan ze thuis uitvoeren, hebt geen materiaal nodig. Er is dus altijd wel ergens een moment te vinden op de dag.

Wanneer jij geen tijd en energie wil stoppen in de training. Het is slechts 15 minuten per dag, maar je moet het wel doen! Diep van binnen weet je of je er klaar voor bent of niet. Natuurlijk coach ik jou op de moeilijke momenten, want die zullen er zeker komen #momlife. Samen kunnen we dit!