Elke moeder heeft het recht om keihard te lachen, rennen, springen en dansen!

Zonder dat je een druppel of misschien wel meer verliest. Ongewenst urineverlies komt heel veel voor bij moeders. Maar dat het veel voorkomt wil niet zeggen dat het normaal is. Klachten hoeven met de juiste hulp vaak niet! Onderneem actie. Want vaak gaat het niet vanzelf over en wordt het alleen maar erger wanneer je ouder wordt. Helaas ook af en toe een druppel urine verliezen heet incontinentie..

keihard lachen

Herken je dit?

  • Wanneer jij moet niezen kruis je hard je benen in de hoop dat het dan goed gaat
  • Jij wil later dolgraag met je kind kunnen voetballen en op de trampoline springen, maar zoals het er nu voor zal dat straks niet lukken
  • Elke keer wanneer jij je kind optilt hoop je dat jij ook niet een kledingwissel nodig hebt.
  • Een kort sprintje, achter een ouder kind, de bus of de trein is teveel

Of misschien wel dit?

  • Een dagje pretpark is voor jou geen feest, want dat lange staan geeft zo’n onzeker gevoel
  • ’S ochtends hoop jij dat jij je niet verslikt bij dat belangrijke overleg, want bij een hoestbui houdt jij het niet droog
  • Je piest letterlijk in je broek bij een lachen
  • Wow, dit is ook heftig. Zelfs een avondje dansen gaat niet meer
  • Voor het sporten, drink je niets, wat er niet inzit, kan er ook niet uit
Je bent het vertrouwen in je eigen lijf kwijt. 
Je voelt je onzeker want stel dat je vandaag weer een paar druppels urine verliest

Het kan anders, écht waar!

  • Geen onzeker gevoel meer 'het stel dat' is verleden tijd
  • Geen maandverband of ander materiaal meer nodig
  • Meer ontspanning in je hele lijf
  • Zonder problemen met je kind op de trampoline
  • Meer focus want je hoeft niet bang te zijn om wat er mogelijk gaat gebeuren
  • Geen onnodige excuses meer hoeven maken wanneer je weer naar de wc gaat
  • Zonder zorgen dansen en springen op een festival of op een feestje
  • Ren, spring en lach zorgeloos

Wist je dat klachten van de bekkenbodem zoals ongewenst urineverlies niet gelijk na de bevalling hoeven te ontstaan? Sommige vrouwen krijgen pas op latere leeftijd last, wanneer ze bijvoorbeeld in de overgang raken. Dit wil jij niet! Toch?! Onderneem actie en doe mee!

Herstel je core en bekkenbodem

Tijdelijke Pilot Actie!
  • 9 modules training
  • 3 maanden toegang tot de besloten community binnen de app
  • Verschillende modules: uitleg over je lichaam na de zwangerschap en bevalling
  • 3 maanden toegang tot de Mama Gezond & Fit voedings app
  • 3 maanden toegang tot de Mama Gezond & Fit workoutapp
  • Bonus: gratis trainingsband t.w.v. E12,50
  • Bonus 2: dagelijks coaching van Willeke in de community binnen de app
  • Bonus 3: maandelijks live Q & A

Wat andere moeders ervaren:

Het vertrouwen in mijn lichaam is terug. Geen ‘oeps’ momenten meer. Geen extra onderbroeken meer in de tas. Inlegkruisjes en maandverband zijn alleen maar 1 x in de maand nodig. Je kan weer meedoen aan je favoriete sportles zonder dat je een paar uur daarvoor moet stoppen met drinken. En je kan je volledig focussen op het spelen met je kind, rennen, springen, lachen, dansen, kortom vrijuit leven!

De investering is slechts

Tijdelijke Pilot Actie!
147
  • Tijdelijke pilot actie vanwege de nieuwe Mama Gezond & Fit app waar wij in gaan werken!

‘Bekkenpijn, wie denkt daar aan een jaar na je bevalling… Toen ik startte met de training had ik een week achter de rug waarbij liggen op een harde ondergrond het enigste fijne voor mij was. Mensen dachten dat ik weer zwanger was, maar dit was niet het geval. De combinatie van toen mijn vakantie en de dagelijkse trainingen waren top. Binnen een paar weken liep ik weer gewoon en de oefeningen waren goed vol te houden. Ook de oefeningen van de bekkenbodem sloegen goed aan. Ik kon eerst niet niezen zonder urineverlies, maar na 4-5 weken was dit probleem zo goed als weg en heb ik daar nu geen last meer van. Via app contact kan je dagelijks je vragen kwijt en reageert Willeke binnen een paar uur. Zo fijn! En ik vond het fijn dat ik niet 2 x in de week naar de fysio hoefde en niet 2 x in de week naar de sportschool om mijn oefeningen te doen. Maar gewoon lekker thuis met de spullen die voor handen zijn. Zeker een aanrader voor bij bekkenklachten.’

–  Saskia

Meer mama's aan het woord

Na mijn zwangerschap had ik klachten van urineverlies. Ik ben gestart met het programma en had dit al niet meer binnen 3 weken. Ook voelt mijn bekken heel relaxed aan!
Marieke
Mama van 2
“Ik heb altijd al lage rugklachten, zo ook na mijn bevalling. Na het programma van Mama Gezond & Fit zijn niet alleen mijn rugklachten weg maar voel ik mij ook super fit. En ik hoefde het niet alleen te doen. In persoonlijk contact kreeg ik de ondersteuning die ik nodig had.”
Nienke
Mama

Veelgestelde vragen

Jazeker, ben je bevallen? Dan is dit programma geschikt!

Zelfs als je je goed voelt en nergens last van lijkt te hebben is het heel belangrijk om compleet te herstellen van je zwangerschap en bevalling. Je bent nu jong en gezond en je lichaam kan prima compenseren. Maar wanneer je ouder wordt of in een lager belastbare periode zit heb je een enorme kans op het ontwikkelen van klachten. Die dan veel moeilijker en moeizamer zijn te verhelpen dan wanneer je dit nu doet. 

Vaak gaan deze klachten (helaas) niet vanzelf over. Sterker nog in de loop van de tijd zullen ze, waarschijnlijk alleen maar erger worden. Durf jij dit risico aan?

 

Nee dit is niet nodig.  Het programma is zo afgestemd dat je er op je eigen tempo doorheen kan gaan.

Minimaal 6 weken.  Het is ook heel belangrijk om zelf te beoordelen of je er al aan toe bent. 

Ja, dat kan. Neem even contact met mij op en dan bespreken we dit!

Deze krijg ik heel veel. En eerlijk, wanneer denk je dat je meer tijd krijgt? Dat zal zeker nog een paar jaar duren, als het al komt 😉 Wil je echt zolang met deze klachten rond blijven lopen? 
De trainingen duren maximaal 15 minuten per dag. Je kan ze thuis uitvoeren, hebt geen materiaal nodig. Er is dus altijd wel ergens een moment te vinden op de dag.