MamaFit

In 12 weken Back in shape!

Start  4 maart 2019

Jij hebt recht op een lichaam wat goed functioneert en waarin jij je mooi voelt!

  • Stop urineverlies

Urineverlies na de bevalling  is een veel voorkomende klacht maar hoeft, met de juiste hulp, niet!

  • Voel je sterk

Behandel je lichaam zoals je dat normaal ook doet bij bijvoorbeeld een hardloopblessure. Je zwangerschap en bevalling zijn een enorme prestatie geweest. Ga niet voor een 6je maar voor een dikke 9! Werk aan een actief herstel.

  • Geen zwanger buikje meer

We werken samen aan een compleet herstel, óók aan een eventuele diastase. 

Herken je dat?

  • Je bent moe en hebt weinig energie
  • je pijnklachten hebt van rug of bekken
  • door alle tegenstrijdige informatie niet weet wat je moet doen
  • Je graag van die laatste zwangerschapskilo's af wil
  • klachten hebt van je bekkenbodem, urineverlies verzakking of pijn
  • Niet weet hoe je tijd moet vrijmaken om te kunnen sporten
  • enthousiast aan iets begint maar het niet afmaakt

Zeker weten dat je na 12 weken fit bent!

Met de juiste basis weet jij exact hoe je, je nieuwe levensstijl kan volhouden! We werken in dit programma aan:

  • bekkenbodem
  • herstellen van je core
  • de juiste ademhaling
  • werken aan een eventuele diastase (wijken van je rechte buikspieren)
  • voeding
  • mindset: jouw doelen, jouw valkuilen
  • mommy me time
  • verbeteren van kracht en conditie

Stel je voor dat...

  • jij vol energie de dag door gaat
  • geen moeite hebt met het tillen van de maxi cosi en een zware tas boodschappen
  • geen urineverlies meer hebt (ook niet als je hard lacht of in de trampoline springt)
  • je de laatste zwangerschapskilo's kwijt bent
  • een levensstijl hebt die jij makkelijk vol kan houden
  • geen pijnklachten meer hebt en veel minder kans hebt op het ontwikkelen van klachten

Doe mee met MamaFit

In 12 weken fit en gezond na je zwangerschap!

Ik coach je met een bewezen effectief programma!

  • Duidelijke filmpjes met voice over
  • Ook uitleg in tekst met persoonlijke inhoud
  • Eigen parameters
  • trainingen van maximaal 30 minuten
  • De eerste 2 weken train je elke dag kort (maximaal 15 minuten)
  • De laatste 10 weken train je 3 x per week (maximaal 30 minuten)

Ondersteuning door een expert

Al jaren begeleid ik, als fysio-, bekken-, manueeltherapeut en ZwangerFit docent, vrouwen om na de bevalling weer helemaal fit te worden. En dan bedoel ik niet ‘sixpack-fit’ (mag wel hoor!), maar ‘lekker-en-gezond-in-je-vel-fit’ of ‘ik-kan-alle-ballen-omhoog-houden-fit’. Zodat je echt kunt genieten van je (nieuwe) gezin.

Het is niet normaal om weken na de bevalling nog met bekken- of rugklachten rond te lopen of urineverlies te hebben. Ook is het niet verstandig om zonder enige ‘training’ weer terug te keren naar je oude sport. 

Daarnaast zie ik vrouwen die soms al jarenlang(!) met klachten rondlopen die te herleiden zijn naar onvoldoende herstel na de zwangerschap. Voor al deze vrouwen is er een duidelijke oplossing!

Willeke

Ik zorg ervoor dat de weg naar jouw nieuwe levensstijl leuk en blijvend is!

–  Willeke Ι Mama Gezond & Fit

Begeleiding waarmee je verder komt

Begeleiding waarmee je verder komt

  • Filmpjes met voice over en tekst via de gratis app

  • Persoonlijke tips en adviezen bij de verschillende trainingen

  • Bewezen effectief programma programma. Volledig toegespitst op jouw situatie. Dus ook perfect wanneer je klachten hebt of oude blessures

Begeleiding waarmee je verder komt

  • Wat wil je bereiken met het programma? We werken aan jouw doelen

  • Waar liggen jouw valkuilen? We gaan ze samen vinden en ‘tackelen’.

  • Trainen wanneer het jou uitkomt. Gewoon thuis, zonder materiaal

'Bekkenpijn, wie denkt daar aan een jaar na je bevalling...
Toen ik starte met de training had ik een week achter de rug waarbij liggen op een harde ondergrond het enigste fijne voor mij was. Mensen dachten dat ik weer zwanger was, maar dit was niet het geval. De combinatie van toen mijn vakantie en de dagelijkse trainingen waren top. Binnen een paar weken liep ik weer gewoon en de oefeningen waren goed vol te houden.

Ook de oefeningen van de bekkenbodem sloegen goed aan. Ik kon eerst niet niezen zonder urineverlies, maar na 4-5 weken was dit probleem zo goed als weg en heb ik daar nu geen last meer van. Via app contact kan je dagelijks je vragen kwijt en reageert Willeke binnen een paar uur. Zo fijn! En ik vond het fijn dat ik niet 2x in de week naar de fysio hoefde en niet 2x in de week naar de sportschool om mijn oefeningen te doen. Maar gewoon lekker thuis met de spullen die voor handen zijn. Zeker een aanrader voor bij bekkenklachten.'

–  Saskia

Meer mama's aan het woord

Tegenwoordig lijkt het wel alsof iedereen aan de crossfit of bootcamp gaat. Maar dat past echt niet bij iedereen. In ieder geval niet bij mij. Met mama gezond en fit kan ik op eigen tempo aan de slag. Maar met een stok achter de deur: de coachingsgesprekken met Willeke (die ook nog eens gezellig zijn!)
Annelies
Mama van 2
Sporten is niet bepaald mijn hobby. Maar na zwangerschap nummer 3 moest ik toch echt even aan de bak, want met 3 kids is een goede conditie een must. Willeke is ontzettend lief, geduldig en zorgt ervoor dat je de oefeningen echt leuk gaat vinden! De sessies worden helemaal naar je wensen aangepast en geloof het of niet…Ik heb er nu plezier in!
Mirjam
Mama van 3
Na mijn zwangerschap had ik klachten van urineverlies. Ik ben gestart met het programma en had dit al niet meer binnen 3 weken. Ook voelt mijn bekken heel relaxed aan!
Marieke
Mama van 2
“Ik heb altijd al lage rugklachten, zo ook na mijn bevalling. Na het programma van Mama Gezond & Fit zijn niet alleen mijn rugklachten weg maar voel ik mij ook super fit. En ik hoefde het niet alleen te doen. In persoonlijk contact kreeg ik de ondersteuning die ik nodig had.”
De (niet zo) fitte mama: mijn ervaring met Mama Gezond & Fit
Nienke
Mama

Alle voordelen op een rijtje:

  • Begeleiding door een gespecialiseerd fysiotherapeut
  • vele malen goedkoper dan de zorg in een fysiotherapie praktijk of training van een personal trainer
  • op een verantwoorde manier een fit en gezond lijf
  • dagelijks coaching
  • klachten of oude blessures geen probleem

Start nu!

Let op: Op 11 januari sluit de registratie!

MamaFit

12 weken
350 i
  • Fit en energie!
  • 24 / 7 coaching
  • gratis app met filmpjes, voice over en tekst
  • begeleiding door een gespecialiseerd fysiotherapeut
  • werken aan jouw doelen

Bonus

Schrijf je in voor zaterdag 00:00 en je krijgt een dynaband ter waarde van E12,00 er gratis bij!

Dagen
Uren
Minuten
Seconden

Veelgestelde vragen

Zelfs als je je goed voelt en nergens last van lijkt te hebben is het heel belangrijk om compleet te herstellen van je zwangerschap en bevalling. Je bent nu jong en gezond en je lichaam kan prima compenseren. Maar wanneer je ouder wordt of in een lager belastbare periode zit heb je een enorme kans op het ontwikkelen van klachten. Die dan veel moeilijker en moeizamer zijn te verhelpen dan wanneer je dit nu doet. 

Nee dit is niet nodig.  Juist omdat het op maat gemaakt is houd ik rekening met jouw niveau

Minimaal 6 weken.  Het is ook heel belangrijk om zelf te beoordelen of je er al aan toe bent. 

Ja, dat kan. Neem even contact met mij op en dan bespreken we dit!

Contact

Heb je een andere vraag? Neem dan vrijblijvend contact op!

  • Gratis intake
  • Begeleiding door een gespecialiseerd fysiotherapeut
  • 24/7 contact mogelijk